Χωρίς να σε βλέπω…του Τίτου Πατρίκιου

Είμαι κι ό,τι έχω υπάρξει

Είμαι κι ό,τι έχω υπάρξει

Χωρίς να σε βλέπω χωρίς να σου μιλάω

χωρίς ν’ αγγίζω ούτε μια σκιά απ’ το βήμα σου

χωρίς – πόσο γυμνός ακόμα θα ’θελες να μείνω;

Μη με πιστεύεις, σε τίποτα μη με πιστέψεις.

Κι όταν εντάσσω τις στιγμές στα σίγουρα σχήματά μου

όταν ανασκευάζω το χαμόγελό σου

όταν αποκαλώ την ομορφιά φθαρτό περίβλημα

μη με πιστεύεις – κι όμως σου λέω την αλήθεια.

Δεν την αντέχω αυτή τη μάταια ελπίδα

να επιζώ σε μια τυχαία σου σκέψη

μα κάθε βράδυ τη ζεσταίνω απ’ την αρχή.

Το παρακάτω τραγούδι είναι μελοποιημένο το ποίημα “Εγώ δεν είμαι μονάχα αυτός που βλέπεις” του Τίτου Πατρικιου  από τους Ώχρα Σπειροχαίτη

Leave a Reply

