Για την Κατερίνα Γώγου

γωγου

Σαν σημερα το 1993 εδωσε τελος στην ζωή της η Κατερίνα Γώγου. Ηθοποιός, ποιήτρια,  άγια των Εξαρχειων και της Ομόνοιας. Για παραπάνω πληροφορίες  εδώ .

Ενα ποίημα και ένα βίντεο ετσι αντι άνθεων

Πώς με κοιτάζει έτσι
αυτό το άσπρο κομμάτι χαρτί
πώς με κοιτάζει έτσι το φεγγάρι…
Πώς θροΐζει μέσα μου
αυτό τον παγωμένο χάρτη στο βυθό
πώς με κοιτάει έτσι το φεγγάρι…
Ποιανού καιρού το λυπημένο δάχτυλο
κρυμμένο πίσω από δάση και βουνά
δείχνει παντού και πουθενά
τι θέλει το φεγγάρι…
Ποιανού αλόγου τρελαμένου το χλιμίντρισμα
κάνει τόση αντήχηση μέσα μου
μου διογκώνει το Εγώ μου…
Ποιανής σελήνης έκλειψη
ποιου φεγγαριού η χάση
μαζί σηκώνει μέσα μου
άμπωτη και παλίρροια δίδυμες αδερφές μου…
πώς με κοιτ…
Πώς σκύβει έτσι πάνω στο στόμα μου να δει
αν ανασαίνω ο Καρυωτάκης…
” Απόντες”,
1986
ΥΓ  το ποίημα ειναι απαλλοτριωμένο από εδω
Leave a Reply

