Τρία τραγούδια για καλά παιδιά…Ποίηση του Χρ. Βαλαβανίδη, άσματα του Nick Cave και φωτογραφίες ενός “καλού παιδιού”

This slideshow requires JavaScript.

1.

Όταν χτυπήσω

και το τελευταίο καρφί

σ’ ένα παπούτσι

φοράω τα σαντάλια μου

και τρέχω.

Έμπα στο μαγαζί μου κόσμε

στα χέρια μου κρατάω ένα ταξίδι.

2.

Φτιάνω κλειδιά

και τα κρεμάω ένα γύρω

όταν φυσάει κουδουνίζουν

όταν βρέχει ματώνουν

κι όταν έχει ήλιο

λαμποκοπούν χιλιάδες μάτια

Ελάτε κι αγοράστε τα κλειδιά μου

κάθε κλειδί κι ένα χαμόγελο στο σπίτι.

3.

Δείχνω στα μάτια μου

τα σημάδια

κι από κάτω τρέχει

ένα θυμωμένο φεγγαρόφωτο

Μόλις ξεπλύνω το τσιμέντο

απ’ τα μαλλιά μου

φορώ το άσπρο μου πουκάμισο

και ξεκινώ

για ένα ταξίδι αίμα

μες στη νύχτα.

(Δημοσιεύτηκε στην «Επιθεώρηση Τέχνης», τ. 127, Αύγουστος 1965, σελ. 56)

1.

Nick Cave & The Bad Seeds – Stagger Lee

2.

Nick Cave & The Bad Seeds – More News From Nowhere

3.

O Children – Nick Cave and the Bad Seeds

 

Leave a Reply

